Naujienos

Įveikime nusirašinėjimą skatindami moksleivius mąstyti kūrybiškai

Atgal
Meniu

TILS

Paskelbta vasario 09, 2017


„Mokyklose iki šiol yra pernelyg daug vadinamojo žinių „kalimo“, moksleiviams nėra paaiškinama, kam reikia mokytis vienus ar kitus dalykus, taip smunka jų motyvacija“, LRT radijo laidoje „Ryto garsai“ sakė Sergejus Muravjovas. Pasak jo, moksleivius būti  sąžiningais galima skatinti įtraukiant juos į interaktyvias veiklas, raginant mąstyti kūrybiškai ar įtraukiant į mokyklos bendruomenės veiklas, pavyzdžiui, skirstant dalį ugdymo įstaigos biudžeto.

Laidos įrašo klausykitės čia.



Daugiau apie mūsų veiklą

Politikos skaidrumas
Viešųjų finansų skaidrumas
Verslo skaidrumas
Žiniasklaidos skaidrumas
Antikorupcinis ugdymas
Dalyvaujamasis biudžetas
Transparency School