Politikos skaidrumas
Tyrimai

Politinė reklama „Facebook“

Atgal
Meniu

TILS

Paskelbta lapkričio 11, 2020


Partijos ir jų sąrašų lyderiai paskelbė bent 532 apmokėtas reklamas „Facebook“ tinkle per paskutinį politinės kampanijos mėnesį. Kas penkta reklama buvo tikslinė, t.y. nukreipta į konkrečias gyventojų grupes (angl. „political targeting“). Politikai dukart dažniau žymėjo įrašus kaip politinę reklamą savo viešuose profiliuose negu privačiuose.

Trumpą rezultatų apžvalgą galite rasti čia, studiją – čia.



Download Atsisiųsti Politinė reklama Facebook: Kaip atrodė Seimo 2020 rinkimų kampanija? (236,24 KB)

Daugiau apie mūsų veiklą

Politikos skaidrumas
Viešųjų finansų skaidrumas
Verslo skaidrumas
Žiniasklaidos skaidrumas
Antikorupcinis ugdymas
Dalyvaujamasis biudžetas
Transparency School